Jom aaa nangesss sesama T.T

Bismillah.

Mesej wassep masuk.
Sahabat aku hantar mesej panjang.

Baca.
Ayat first dah tarik perhatian aku.

Sumber ihsan : ayat dan gambar super lawa


You will know you are getting attached to the dunya when:

Aish. Biasanya kalau mesej dalam bahasa orang puteh ni payah siket nak baca. Lagi-lagi panjang. Tapi, mesej ni macam menarik dia lain macamm.

Teruskan bacaan.


First.
1. You don't plan your time around solah time.

Haaaa.
Hamek.
Headshots.
Tepat.


Terus baca. Nak tengok betul ke hati aku dah tertarik kat Dunia yang sementara ni.


Tuan Punya gambar smart

2. A whole day or two passes and you dont open your Quran because you are too ‘busy’.

Hurm. Hehew.
Siapa makan cili terasa la masam dia.

eh?.

Kita yang tak luangkan masa nak baca Quran, memang la tak de masa kan.



Terus. Terus.



3. You care so much about what people say about you.

Siapa yang tak macam tu memang aku respek habih.
Bukan setakat pujian je.
Kejian pun.

Tapi, bila betul kita salah. Pastu ada orang betulkan kesalahan kita tu, jangan la pulak kita tak terima.


Okey. Ada lagi panjang.

Tapi, insyaAllah post ni aku nak share 3 je dulu.
Heih, yang 3 ni pun...

Dah nak nangess.

Ada sambungan insyaAllah.

Wallhu'alam.



Comments

Popular Posts