Move on.


Kredit tuan punya @zhrhs
Bismillah.  *#np Mirwana - Janji Kita *tak sah kalau tak de lagu and, yes awak N, ingat lagi tak mimpi angan-angan kita.I mean projek kita. heheh. Itulah janji kita. ecehh


Maaf aku sudah lama tinggalkan dunia penulisan di sini.
.
Ada tanggungjawab yang lebih aku beri perhatian.
.
Tapi tanggungjawab tu dah habis, tetap perjuangan tak akan pernah habis.
.
Aku kembali ke sini, tanggungjawab menulis.
.

Dah bulan 11.
.
Pasti ramai yang berkata sekejapnya masa berlalu, tanpa sedar usia makin meningkat dan mati makin mendekat.
.
ah, sebut tentang kematian, sebaik-baik peringatan. Semua tak akan terlepas daripadanya.
.
Semoga ketika kematian orang-orang terdekat di sisku aku mampu tabah, ye betul Allah bagi ujian sesuai dengan kemampuan.
.
Yakin atau tak sahaja.
.

*****

Tahun ni aku rasa banyak sangat benda yang unexpected tak dijangka berlaku. Ye lah, memang kita tak tahu kan apa yang akan terjadi pada masa hadapan, kita hanya mampu merancang.
.
Tapi memang tak terbayang lah kat fikiran aku.
.
dan sekarang aku masih lagi menunggu hikmah di sebalik berlakunya kejadian-kejadian tersebut mungkin Allah tak tunjukkan sekarang kan apa hikmah dia.
.
*tetibe sesuai pulak lagu #np Mirwana - Andaiku Pergi 

***
"So ape projek lepas ni."

"Just wait and see laa".

"bagitahu lah."

"Sambung tulis, rasa cam nak tulis buku. Hahah. "

"in your dream"

"Memang"
.
****

Lepas ni sambung reviu buku-buku in sya Allah.
Jap apa kena mengena dengan tajuk Move on?

Ouh ye bukan buku Aiman Banna ye. hehe,

Kalau nak tahu part paling susah untuk buat post kat blog ialah memilih tajuk yang sesuai untuk ditulis.

Sekian.

Wallahu'alam

Comments

Popular Posts