serabut.

Bismillah.

banyak sangat draft yang tak sempat nak publish.

tulis separuh jalan.

terbiar.

haish.

sebenarnya, kenapa dah lama tak update ni.

ntah, rasa macam takda orang yang nak bukak blog ni apatah lagi nak baca en.

so, kau menulis selama ni kerana orang?

bila orang baca blog kau baru kau nak tulis?

eyh, ntah laa.

tak tak.

sebenarnya, ada benda yang lebih priority yang aku perlu buat, sebab tak sampai lagi sebulan lebih je benda tu aku perlu habiskan.

so, update blog ni aku ketepikan dulu.
sebab, ya agak kurang penting.

takde alasan yang lebih kukuh dari itu.
doakan la aku sempat post draft-draft yang aku simpan.

selagi masih hidup kat dunia.
kalau tak sempat, cukuplah Allah yang jadi saksi.

--------------------

Kalau nyawa kau dijemput Tuhan sebentar lagi,

Apa amal yang dapat kau banggakan bila disebut  di depan Tuhan.

Wallahu'alam.

Comments

Popular Posts