Ini jawapannya!

Bismillah.

اشهد ان لا اله الا الله
واشهد ان محمد رسول الله

------------------------
Aku banyak dosa.

Allah kan Maha Pengampun.

Tapi tu bukan alasan untuk aku boleh berterusan atau sentiasa buat dosa.

Tapi pintu pengampunan Allah sentiasa terbuka selagi , kita hidup kat dunia ni.


----------------------
Okey siapa ingat post aku yang pasal Istighfar.

Yang tajuk ; Mana ruh istighfar kita.
Kalau belum baca boleh baca post yang tu dulu ha kat sini.

Okey dalam post tu aku cakap yang istighfar kita perlu di-istighfarkan. Kan kan.

Haaa. Terjumpa satu video ni.

Maka aku rasa seronok sangat kalau dapat dikongsi bersama.

Luangkan masa. Tak lama mana pun.

Kalau tengok video, drama berjam-jam ada pulak masa kan.

Tengok MV lagu ada pulak masa kan.

Haaa, jemput lihat dengan mata hati.

Anda-anda yang guna smartphone boleh tekan link bawah video ye :D






-------------

Haa. Dah lihat?

Aku pun sentap jugak tengok video ni.
Betapa cinta kita pada Allah tu sangat kurang.

Orang biasa, kalau buat dosa, istighfar.
Orang luar biasa, tak buat dosa ke buat dosa ke sentiasa istighfar.

Contoh; Nabi Muhammad s.a.w.

Wallahu 'alam.

Oh ya.
Iklan jap.

Aku janji nak buat post hari-hari kan.

Korang doakan lah supaya Allah beri aku ilham banyak untuk menulis dan juga ilmu.

Sebab hari ni baru terasa.
Takde idea nak tulis.
Terasa macam tak tahula boleh tak nak tulis hari-hari bila idea dah takde.

Allahh..

Sebab tu post ni macam ntah ape ape je.
Kan kann.






Comments

Popular Posts