Ini iklan.

Bismillah.

"Akak, akak yang duduk jauh di mata tapi dekat di hati."

"Akak, bagi komen sikit pasal penulisan blog saya ni."

"One word, teruskan."

"And, selamat menulis dengan hati."

Selamat menulis dengan hati.
Selamatlah ya.

"Because, dari hati sahaja yang akan ke hati."

Yeah deep betul akak.

Thanks.

Sepanjang chat dengan dia tu banyak kali buat emoticon nanges.

Para pembaca sekalian. *ehem ehem*

Sekiranya anda semua rasa yang penulisan ni tak sampai ke hati anda semua, maka sila beritahu saya dengan segera.

Itu bermakna penulisan saya bukan dari hati saya la tu. (Apesal tetibe saya. Baik jap hari ni. Selama ni tak berapa nak baik tu yang guna aku tu.) Makan kerepek. Eh tak. Merepek.

Sebab, dari hati akan ke hati.
Kalau bukan dari hati?
Memang tak sampai ke hati la jawabnya.

Makan hati je lah. Eh.

Tolong eh. Tolong bagitahu aku.

-----------------------

Tadi.

Tengah hafal Quran kan.

Tetibe tertido.

Tak nak cakap yang syaitan ni tyme orang nak buat ibadah la dia kacau. Buat orang mengantuk.

Eh salahkan syaitan? Hamboii awak tu tak mujahadah lawan nafsu siket.


Haish. And yeah, baju kat luar tak angkat.

Dan hujan.
Rahmat Allah.

Tapi saya tidur dengan nyenyaknya. Baju basah.

Jap ape maknanya cerita bende ni. Haih

Terjaga.  Talifon, talifon berbunyi. *gaya Wonderpets.

"Assalamualaikum."

Serius suara serak basah baru bangun tidur. Kantoi pulak kan. Cover la jugak.

"Waalaikumussalam.."

Eh macam kenal suara ni. Eksaited.

"Haaa Mak Na, eh?."

Hamboi? Lancar je mulut tu tanya. Padahal tengah mamai. Padahal nombor yang tertera kat screen phone tu unknown. Kalau Mak Na mesti ada nama dia.

Aduiii pahal la tak terfikir?

Pengajaran, sebelum anda nak cakap apa-apa sila berfikir dahulu.
Benar ke bende tu.
Sahih tak perkara tu.

"Saya... Nak tanya tentang sekolah menengah KAFA tu.."

Tersedar. Baru rasa macam terjaga. Teruk betui. Tepuk dahi. Astaghfirullah.

"Boleh. Boleh sangat."

The rest rahsia aa.

Yes, aku nak iklan ni.

Sila sebarkan.

Wallahu'alam.





Comments

Popular Posts